Det är ingen vanlig dag...

...för det är Malins födelsedag HURRA HURRA HURRA!

Imorse blev jag överraskad med chokladtårta och present sen frukost på sängen av Sofia och killarna från Sverige. Dom är bra underbara min nya lilla familj :) Fick en nalle som kommer bli bra sällskap om nätterna när man längtar hem som mest.

Under dagen har vi inte hunnit med så mycket mer än att spela match. Den slutade 1-1 vilket var pissdåligt då vi borde vunnit och jag borde ha gjort massa mål. Men sådär får det vara i början. Det gick för övrigt helt okej för mig och Sofia domnerade i backlinjen!

Efter matchen har vi hängt vid poolen och börjat fira min födelsedag men nu ska vi ut och käka sen ska vi fira hela natten lång :) (Eftersom våra föräldrar läser den här bloggen får ni ingen mer information än så)  ;)

Tack allihopa för alla gratulationer jag fått det värmer kan jag säga!

Avslutningsvis vill jag säga grattis till min bästa bästa vän som fyller 20 år idag (i sverige), imorgon (i USA).
Hoppas du får världens bästa dag min underbara Erika för det är du värd! Systembolaget i Sandviken har väntat på den här dagen då dom kommer gå med mest vinst i hela landet!

Här kommer en bild på en nöjd Malin som handlade upp halva Victorias Secret affären till sig själv i present och då fick en grymt stor väska gratis, och en bild från imorse när jag fick tårta på sängen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0