Dagarna rullar på!

Imorse när vi vaknade skulle jag nog ha kunnat gjort vad som helst för att slippa åka och träna.. Efter gårdagen var vi inställd på det absolut värsta och kanske var det det som gjorde att dagens träning faktiskt kändes mycket lättare :)
Så det gjorde att engelska testet vi skulle göra idag på 4 timmar kändes lite lättare det också. Innan vi kom dit iallafall... Usch det var det värsta test jag gjort någonsin.. Men nu är det nog med tester! I veckan ska vi skriva in kurser och göra ett schema så att skolan och fotbollen går ihop :) Så nu käns det som att allt börjat rulla på ganska bra!

Jag köpte en telefon idag också så ska försöka få fart på den så fort som möjligt sen ska ni få nummret så kan ni ringa mig när som helst :) Sjukt snygg och svindyr var den, inte sant Mattias? ;) Skämt åsido, det är jävligt billigt med skit telefoner här! Saknar däremot min lilla bäbis.. Bäst för dig Emma att du tar väl hand om den!

Den här dagen har inte bjudit på så mycket mer roligt så nu ska jag och min träningsvärk krypa ner i sängen så man orkar upp imorgon bitti för ännu en träning och en till därefter!
God natt allihopa, eller god morgon är det snart för er :)
(Snart fyller jag år)

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0